• Gratis bezorging vanaf €150,00
  • Vóór 15.00 besteld volgende dag geleverd*
  • A-merken voor gegarandeerd lage prijzen
  • 40 afhaalpunten én bezorgservice in alle EU-landen
  • 30 dagen zichttermijn

FAQ


Ja, u kunt als consument bestellen via onze webshop.
Ja, al onze prijzen zijn inclusief BTW vermeld. De meeste klanten van ons zijn immers consumenten die gewoon de BTW moeten betalen. Sommige consumentenwebshops kiezen er voor om hun prijzen exclusief BTW te vermelden, waardoor hun klanten een te gunstige voorstelling van de prijzen krijgen. Pas bij het afrekenen komt men er dan achter dat er nog een toeslag van 21% BTW over de prijzen heen komt. Dit is misleidend en past niet binnen onze bedrijfsfilosofie om onze klanten op transparante en eerlijke wijze te informeren.
Nee, een sterk punt van Installand.nl is dat wij 40 afhaalpunten in Nederland hebben waar u zonder extra kosten uw bestelling kunt afhalen. Bijkomend voordeel van onze afhaalpunten is dat u zelf het moment kiest waarop u uw bestelling gaat ophalen en dus niet thuis hoeft te blijven om komst van de pakketdienst af te wachten. Kiest u voor bezorgen dan is dit binnen NL (waddeneilanden uitgezonderd) gratis voor bestellingen vanaf 150,00 en voor bestellingen tot 150,00 bedragen de bezorgkosten 9,95. Voor de waddeneilanden en het buitenland gelden aangepaste bezorgtarieven (prijs op aanvraag).
Vanwege de dekking van onze logistieke handelingskosten moeten wij voor kleine orders (orderwaarde kleiner dan € 25,00) een toeslag in rekening brengen. Dit noemen wij kleine ordertoeslag. Het bedrag dat wij hiervoor berekenen bedraagt € 4,95. Indien u bezig bent met het toevoegen van artikelen aan uw winkelmandje wordt deze toeslag getoond zolang uw bestelwaarde lager blijft dan € 25,00. Zodra uw bestelling boven deze bestelwaarde uitkomt verdwijnt de kleine ordertoeslag.
Ja, indien u voor de optie afhalen kiest is het mogelijk om uw bestelling contant af te rekenen aan de balie van het afhaalpunt.
Nee, maar het merendeel van onze zendingen gaan via PostNL en u ontvangt dan een Track&Trace-mail waarmee u uw zending kunt volgen. Voor alle overige zendingen kunt u ons op de bezorgdag bellen voor een bezorgtijdindicatie.
Ja, maar in principe wordt een order pas uitgeleverd zodra deze compleet is. Bij afhaalorders kunnen we zonder meer op speciaal verzoek in delen uitleveren. Bij bezorgorders is dat ook mogelijk, echter dan kan het zijn dat er een bezorgtoeslag moet worden berekend.
Nee, onze afhaalpunten zijn alleen bedoeld voor het afhalen van uw bestelling. De producten die u bestelt worden vanuit ons centrale magazijn speciaal voor u naar het afhaalpunt gebracht.
U kunt telefonisch of per email doorgeven dat u uw bestelling of een gedeelte daarvan wilt annuleren, waarna wij het bedrag direct terugstorten op uw rekening.
U geeft ons per email door welke artikelen u wilt retourneren. Deze kunt u vervolgens bij ons dichtstbijzijnde afhaalpunt afleveren of via een pakketdienst (of onze eigen transporteur) retour sturen. De goederen worden gecontroleerd op beschadiging, waarna wij het bedrag direct terugstorten op uw rekening.
Ja, wij kunnen ook in andere EU-landen bezorgen echter gelden hiervoor hogere bezorgkosten. Deze bezorgkosten worden door ons opgevraagd bij een internationale pakketdienst.
Yes, we can deliver in other EU-countries as well, but the transportation costs will be higher than our standard costs for NL. We ask an international parcelservice for the specific delivery tarif for your order.